söndag, juni 05, 2011

Karin Herzog bäst hittills


Köpte för några veckor sedan tre ansiktsgrunkor från Karin Herzog som har visat sig vara toppenbra. Jag har aldrig haft problem med acne eller annan skit, men nu känns hyn superfräsch.

Dessutom finns det instruktionsfilmer på hemsidan som visar hur man använder prylarna. Sånt uppskattas av mig som är lat och ganska ointresserad av krämer.

Karin Herzog är nog det bästa märket som jag hittills använt i ansiktsväg. Fast det här med krämer är väldigt personligt. Det som passar för mig kanske inte passar för dig. Det har jag lärt med efter att ha testat produkter från MD Formulations. Alla höjde grejerna till skyarna och sade att detta var det bästa som fanns.

Själv ogillade jag märket och gav bort allt förutom rengöringen efter en månad. MD Formulations funkar helt enkelt inte på min hy.

Det enda negativa med Karin Herzog är priset. Skulle pengarna tryta i plånboken går jag tillbaka till Biotherms Aquasource. Det är också en bra ansiktskräm.

Inga kommentarer: