söndag, december 13, 2009
Vad i h*****e?!
Jag vill inte ha en ”refund”. Jag vill ha mina kläder!!!
Den som hängt här ett tag vet att jag i slutet av november smällde in en beställning hos Topshop Petite. Eftersom kläderna ännu inte har kommit skrev jag ett mejl till butiken och frågade när sakerna väntas dyka upp. Aldrig, blev svaret.
”Due to the time period which you have waited, we would therefore assume this order is lost”. Därmed får jag pengarna tillbaka. Ett snabbt svar och ett snabbt agerande. Bra.
Men jag är ändå besviken. Jag ville ju ha kläderna. Och vad händer med fraktkostnaden? Topshop tycks bara betala tillbaka själv kläderna. Om det är så blir jag RIKTIGT besviken.
Avdelningar:
PiP om Övrigt
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar