tisdag, september 15, 2009

Redken All Soft


Snälla brevbäraren ringde på dörren i dag. Med sig hade han en beställning från brittiska Lookfantastic som jag gjorde i förra veckan. För cirka 430 kronor fick jag hem schampo, balsam och inpackning signerat Redken All Soft.

Redken är mitt favoritschampo. Och Lookfantastic är min favoritleverantör av det.

Priserna på sajten anges i brittiska pund. Men det går på ett kick att räkna om till svenska kronor med hjälp av Forex valutaomvandlare.

Obs! Lookfantastic är en nätbutik som debiterar frakt efter antalet beställda produkter. Ju fler varor du lägger i kundvagnen desto dyrare blir det. Ett tips är att satsa på paketerbjudanden.

Det var vad jag gjorde med prylarna ovan. Ett paketerbjudande räknas som en enda vara – oavsett hur många saker som ingår i paketet.

Inga kommentarer: