lördag, januari 23, 2010

Miss Mary of Sweden


Shoppingdjäveln har satt sina klor i mig i dag. Nu har jag gjort något som jag aldrig gjort förut: pyntat närmare 300 kronor för en bh. Tidigare har jag bara köpt så billiga bysthållare som möjligt.

Men det var innan jag fick upp ögonen för Miss Marys produkter. Även om A-kupa saknas och underkläderna därmed inte sitter perfekt, är jag helt såld på de breda bh-banden och stödet bak. Där kan vi snacka kvalité.

Så nu har jag ödslat drygt 560 kronor (inklusive frakt) på två bh:ar från Miss Mary hos Ellos. Rabattkod 210001 innebar 30 procents avdrag på den dyraste modellen.

Ett handdukskit ingick också utan extra kostnad i erbjudandet, men det kryssade jag bort. Jag vill ha bra priser och snabba leveranser – inte löjliga premier som jag ändå aldrig använder!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jag har oxå nys gjort en upptäckt... och SPENDERAD! bhteamet.se SÅÅÅÅÅ mycket gulligt

PiP sa...

Gott om storlekar fanns det i alla fall :)

Äger du butiken?