söndag, januari 03, 2010

Storlek 35 hos Din Sko


Din Sko har fixat en avdelning åt damer som lever på liten fot, det vill säga har storlek 35. 499 kronor för skinnskon ovan är en hyfsad start.

Dominerar utbudet gör annars svart, höga klackar och skinnimitation. Fler färger, lågskor och riktigt läder vore därför kul att se.

Pumpsen ovan finns även i storlek 36, som är min storlek. Jag kan dock inte gå i 10,5 centimeter höga klackar.

---
UPDATE: Dojan ovan är slut i storlek 35. Undra hur många exemplar Din Sko hade, ett eller två?

3 kommentarer:

Anna Munkhammar sa...

Det är hopplöst med små skor. De tar in så få och så är de slut direkt. Ibland är 36 minsta storleken. funkar för mig om jag kan ha en lite tjockare strumpa, i annat fall så är jag lycklig över inläggssulor :-D

PiP sa...

Instämmer. Jag har storlek 36, men de är ofta slutsålda.

Dessutom har jag fått för mig att vissa märken har börjat att göra storlekarna större. Nu behöver jag ibland lägga i en sula - det behövde jag aldrig för fem år sedan.

Anonym sa...

Jag har också fått för mig att storlek 36 har blivit större. Nu måste jag alltid köpa 35, men mina gamla 36:or passar fortfarande.