fredag, februari 26, 2010

Utlottning av Doves duschkräm


Berättade tidigare i veckan att jag fått hem en massa flaskor med duschkräm från Dove via Buzzador. Nu lottar jag ut några av flaskorna till er bloggläsare.

Tre personer får tre miniflaskor vardera med 55 milliliter av Doves duschkräm Visible Care. Perfekt att ha med sig till gymmet eller simhallen.

Allt som krävs för att delta är en mejladress och en bostad i Sverige. Dessutom vill jag att ni svarar på frågan: vad är det bästa med att vara petite?

Skicka svaret till petiteispretty@gmail.com senast den 7 mars för att vara med i utlottningen.

Jag är allsmäktig domare.

Vinnarna presenteras senare i bloggen.

Lycka till!

2 kommentarer:

melina mmmelina@live.se sa...

att man kan köpa från barnavdelningen och får betala lite mindre! det bästa är också att eurosko har fina barnskor o där brukar jag köpa skor till mina minifötter.

Emilia sa...

Att man kan köpa kläder på barnavdelningen är ett stort +! Men även att man kan variera sig i det oändliga, vi kan ha höga klackar utan att se löjligt långa ut, vi kan se sexiga ut genom att klä våra former och vi kan utan problem se söta ut och betala barn/ungdomspriser på bussen ;) Dessutom känns det härligt att behöva stå på tå för att pussa pojkvännen på nosen :)

Mail: Milen-@hotmail.com