tisdag, april 13, 2010

Nelly bjuder in till vårrea


I morgon natt drar Nelly i gång sin så kallade midseason secret sale där koden TDPREMIUM är lika med tillgång till de röda prislapparna.

Tramsigt, jag vet. Halva Sverige har redan tillgång till koden. Så varför stänga ute några stackare som missat nyhetsbrevet? Om Nelly tror tilltaget andas exklusivitet så tror Nelly fel.

Emirates Palace i Abu Dhabi, där man kan få en egen butler 24 timmar om dygnet, är få förunnat och exklusivt i mina ögon. Däremot vet jag inte om jag skulle kalla en klänning från Vila på rea för exklusiv.

Dessutom stör det mig att svenska Nelly använder utrikiska för sin vårrea. En gris är alltid en gris – även när den heter pig. Det vet till och med ägaren MTG.

Var jag dryg nu? Okej, jag var dryg…

Vad tycker ni är exklusivt?

---
UPDATE: Nelly har tydligen bytt lösenord till JIPPIE.

Inga kommentarer: