måndag, augusti 30, 2010

Svar på frågor


Har fått en del mejlfrågor om vad det är för plagg och butiker som jag nämner i miniintervjun med Petitelicious i går.

1. Odd Mollyblusen köpte jag på rea från Ajabaja i somras.
2. Favoritjeggingsen, som jag har två par av, kommer från rean hos ASOS Petite.
3. Miss Bella är en nätbutik som jag bara har handlat hos en enda gång – och det var när jag köpte den svarta klänningen.
4. Lyle & Scotts tröjor går att köpa på nätet från Storbritannien här. Även MQ och Åhléns har ett begränsat damutbud av märket.
5. Det tidigare svenska märket Gant saknar nätbutik. Jag har köpt mina bomullströjor därifrån hos Åhléns City i Stockholm, NK och i Gantbutiken på Biblioteksgatan.

Frakten från britterna ASOS Petite och Topshop Petite kostar runt 60 kronor till Sverige oavsett summa och vikt.

2 kommentarer:

Elle sa...

I just love the dress in the third outfit! So pretty on you!

PiP sa...

Thank you! It's my favorite LBD.