lördag, september 18, 2010

Rea hos Miss Westberg Design


Miss Westberg Design ligger tydligen i startgroparna för att dra i gång en ny butik. I avvaktan på detta är det rea på alla befintliga smycken. 79 kronor kostar de handgjorda skapelserna ovan.

Ärligt talat trodde jag att MWD var på att bomma igen verksamheten eftersom det är just rea på rubbet och inga nya halsband eller armband har dykt upp i butik på länge. Sedan läste jag det där om ny shop...

Och det är bra för jag är en stor anhängare av hennes maffiga smycken. En kort överkropp ser längre ut med långa halsband. Samma sak gäller för korta halsar.

Om MWD inför kortbetalning i nästa butik blir jag jättenöjd. I dag funkar bara faktura- och förskottsbetalning. Alla tre alternativen borde finnas för att servicen ska vara på topp.

4 kommentarer:

Helene sa...

Tack för dina kommentarer! :)

PiP sa...

När kommer nya butiken?

Helene sa...

Jag inväntar en designer som ska hjälpa mig med färgerna. Mailar dig så snart den är "up and running".

PiP sa...

Tack för svaret!