lördag, september 11, 2010

Tandblekning


Nu har jag gjort något som jag aldrig gjort förut; jag har klickat hem ett kit för tandblekning. Det blev något som heter BeConfiDent efter att ha fått 10 procent i rabatt med koden mondoblog.

Hoppas att blekningen inte förstör emaljen. Händer det kommer jag att få en rejäl utskällning av min tandläkare för att jag är så fåfäng och dum.

Pimplar i dag kaffe som en ett spädbarn dricker mjölk. Annars har jag fina tänder som det aldrig har varit hål i, vilket jag är lite stolt över eftersom jag ibland slarvar med tandborstningen.

2 kommentarer:

Freja sa...

Funkade den blekningen bra eller? Vet inte vilken jag ska beställa, kollat lite på http://www.alltomtandblekning.com/ men vet inte vilken som är bäst för att bleka tänderna..

PiP sa...

Den fungerade inte alls. Ser ingen skillnad efter fyra omgångar.