måndag, oktober 18, 2010

Kicks svarar inte på mejl


För nästan en månad sedan mejlade jag till Kicks och frågade när min favoritbränna på flaska åter kommer in i nätbutiken. Tror ni att jag har fått något svar? Nej. Och Lancômes Flash Bronzer Airbrush är fortfarande restnoterad.

Eller rättare sagt ett autogenererat svar damp bums ned i inkorgen med information om att Kicks ambition är att svara på alla frågor inom 24 timmar.

Det måste vara himla långa timmar på Kicks!

Det är bara dumt att erbjuda kundservice via mejl om vissa frågor nonchaleras. Ett ”vi vet inte” är bättre än inget svar alls. Total tystnad gör mig bara förbannad och avigt inställd till butiken. Dessutom får det mig att skriva sura blogginlägg som det här.

Hur länge kan förresten en sak vara ”tillfälligt ej i lager” innan man börjar garva? Jag har aldrig sett solsprayen i lager hos Kicks nätbutik. Webbshoppen har väl i och för sig bara varit öppet en månad eller två.

Försöka hitta fejkbrännan i fysisk butik är också omöjligt. Jag har letat både i Gallerian och i Åhléns City i Stockholm. Nada.

Inga kommentarer: