onsdag, mars 24, 2010

Som en smäll på käften


Attans, vad nu jag ångar att jag köpte de bruna skona får Din Sko! Det är ju dojan ovan från Tamaris hos Nilson som jag vill ha i storlek 36!

Så här är det ofta för mig. Jag upplever att jag behöver något och köper första bästa sak som passar. Ett par veckor efter köpet hittar jag sedan det jag egentligen vill ha. Bang, som en smäll rakt på käften!

Mina bruna skinnpjuck från Din Sko har jag hittills bara använt ett par gånger vid fotografering av outfitbilder här i bloggen. Dojorna känns helt enkelt för hårda för att jag ska trivas i dem. Höger sko är dessutom för stor.

Varför väntade jag inte?! Jag är så puckad.

Tamaris är tillsammans med Hush Puppies två av mina favoritskomärken, särskilt när det gäller loafers i skinn.

Inga kommentarer: