söndag, november 22, 2009

Jag är besviken på ASOS


Den 1 november beställde en bloggerska när dig bodyn ovan hos ASOS. Den skulle enligt leveransbekräftelsen komma senast den 9 november.

Den 10 november beställde samma brutta lackleggingsarna ovan från ASOS. De skulle komma senast den 18 november enligt leveransbekräftelsen.

I dag är det den 22 november och jag har inte sett röken av vare sig bodyn eller lacket. Jag är besviken.

---
UPDATE: Inte undra på att bodyn inte har kommit, ASOS har ju slarvat bort ordern! Tack och lov för att jag är en driftig tjej som mejlade kundtjänst och frågade vart prylarna har tagit vägen.

Svaret kom snabbt:

”I have checked your order xxxxxxxx, and can confirm that unfortunately the parcel has been lost with our carrier. I have processed a replacement for your order and any items which were not in stock will be refunded back to your card.

I can see that your order was placed on the 10/11/09 and we advise that orders usually take up to 6 working days to be delivered, so your parcel should have arrived by 18/11/09.

To allow for any postal delays, we do ask that you allow an extra 6 working days for your delivery on top of the above timescale. In the unlikely event your order is not delivered by 26/11/09 please let us know as we can then look into this and find the best resolution for you.

I apologise for any inconvenience caused and if I can assist with anything else please contact me again."


Jag gillar tonen i svaret. Håll tummarna för mina kläder dimper ned i brevlådan i veckan!

Inga kommentarer: