söndag, november 08, 2009

På önskelistan


Om jag hade haft en kista fylld med guldpengar hade jag köpt prylarna ovan:

• Plattång, Ga.Ma cp1, 499 kr hos Lyko.

Vitt baslinne i bomull, 6 pund hos Topshop Petite (2 för £9). Jag är innerligt trött på H&M-linnen som är för långa!

Svart baslinne i bomull, 6 pund hos Topshop Petite (2 för £9).

Marinblå paljettklänning med axelvaddar och djup urringning bak, 45 pund hos Topshop Petite. Om jag inte är helt ute och cyklar hade Idol-Reza på sig dressen i fredags. Hoppas det går att klippa bort axelvaddarna.

Svarta lackleggings á 67 centimeter, 199 kr hos ASOS Petite.

Vintern är en väldigt mörk årstid för mig på mer än ett sätt.

2 kommentarer:

Wysteriia sa...

Den där paljett kläningen är ju sååå snygg :D

PiP sa...

Då är vi två som tycker det :)