torsdag, november 05, 2009

Schyssta klänningar för 299 kronor


Halleluja, vilka galanta partyklänningar H&M har fått in! Jag är mållös. Har Perssonimperiet bytt designer? Det är bara att beklaga att H&M inte kan stava till p e t i t e.

Skapelserna ovan är förmodligen tillräckligt korta för att passa mina unika mått på längden. Tiotusenkronorsfrågan blir i stället hur de funkar ihop med mina proportioner. Det vet jag inte förrän jag har testat.

En bloggerska nära dig har helt klart kortare överkropp än brudarna på bilderna ovan.

2 kommentarer:

Nadja sa...

Sv: Jag använder en bra plattång från GA.MA och den är även bra till att göra lockar med! Det finns många bra värmeskydd, men dom allra bästa hittar du hos frisören så gå in på någon salong och fråga efter värmeskydd! Kram :)

PiP sa...

Tack!

Då blir det nog en GA.MA.