söndag, oktober 18, 2009

Ny favoritklänning i svart


Ytterligare en klänning har hamnat i garderoben. Den här gången handlar det om en axelbandslös skapelse i svart med tyllkjol från Miss Bella. Dressen är perfekt på längden. Även midjan sitter där den ska, dvs. där jag har min midja.

Däremot är klänningen supertajt upptill. Hade det inte varit för resåren på sidorna hade jag aldrig fått igen den över bysten. Ett minus också för att blixtlåset sitter bak på ryggen. Hur enkelt är det att dra upp den kedjan själv? Jag föredrar kläder där blixtlåset sitter i sidan. Annars bör en assistent ingå i priset!

Tror dock ändå att det här är en klänning som jag kommer att ha mycket roligt i. Tycker du jag är snygg på bilden ovan kan du ju tänka dig hur himla läcker jag blir med en schysst bh eller body under. Just nu är jag helt naken upptill.

2 kommentarer:

Sassy sa...

Jättefin klänning!

PiP sa...

Tack så mycket!

Jag gillar den skarpt utan att riktigt ha använt den ännu.