fredag, oktober 30, 2009

Skydda håret mot värme

Nu när jag har beställt en locktång behöver jag också en värmeskyddande produkt för att inte förstöra barret totalt.

I dagsläget äger jag inte ens en hårtork. Alltså har jag noll koll på värmeprylarna. Någon som har ett tips att ge?

Har fått för mig att Redkens Smooth Down Heat Glide Leave-In Serum är bra. En kompis nämnde också något om Nectar Thermique från Kerastase.

Bilder ovan från brittiska Lookfantastic. Det är där jag köper Redken till håret.

2 kommentarer:

Em sa...

jag köpte bobbys hårmousse som innehåller värmeskydd :) köpte det igår så vet ju inte än om det är bra :P men bobbys stylister sa att de är de dom använder i salongen o så :)

PiP sa...

Det lutar åt att jag väljer Redken. Bobbys hårprodukter går inte att köpa på nätet. Eller?